ölmagen..ölmagen

Idag hade vi inga kloka lektioner, men ändå var jag i skolan från 8 till halv 6. Som sysselsättning gick jag och några godingar i klassen till Medwalls och köpte konstig lärre. Vi anordnade en happening. James hade köpt ett barntält som vi reste i kaffis. På formen målade vi diverse saker. Allt blev röd-orange-gult. När lektionen var slut stannade jag, Torre och Ruben i skolan. Vi drack té och dansade till jäligt schysst musik.
Alltså en alldeles fenomenal dag!

Jag saknar Josebajjan fö hon ä i kreklant! Så orättvist. Som tröst shoppade jag upp en femhunka nyss.
Dock kommer en femhunka till ta slut i helgen då det är Gute x2. Iiiih. Ölmagen.
ÖLMAGEN!


Min och Rubens favvislåt med Missy Elliott atm

Kommentarer
Postat av: sirp.

åhh, den låten har jag på min empa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback