to the beating of my heart

Jäla internetet försvann en stund. Först utbröt irritation, sedan aggression. Efter det blev jag helt uppgiven. VAD GÖR MAN UTAN INTERNEEEET???
Jo, man umgås runt brasan.
Fast jag tog tillfället i akt att städa litegrann. Det var på tiden! Hör på min lilla anekdot;

När Ebba och Cajsa var på förfest i mitt rum använde de sig av en lime. Den hade tydligen ramlat ner i Ebbas follepaket efter total urpressning. Vet ni hur jag märkte det? JO, för när jag skulle flytta på follen ramlar en riktigt jävla ASMÖGLIG lime ut på min matta. Ett militärgrönt puder la sig i drivor på mitt bord, min matta samt spred sig i luften.
Jag höll på att spy, för det var så vidrigt. Nu har jag även fått för mig att det kommer börja växa mögel i hela mitt rum pga luftspridningen. Menmen, det är sånt man får leva med när man bjussar på kalas!


Snart ska jag sova för att.. eeh.. jag är...vahettere.........trött!?

(Jag älskar Kings Of Leon. Åh!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback