c'mon you got it all wrong

I lördags hade jag ett brett spektra med känslor. På middagen började jag storgråta, bara för att jag var så glad att jag har alla mina fina vänner. Sen grät jag ca 3 gånger till. Fulgrät alltså. Och skrattade samtidigt för att jag grät så mycket. Det övergick senare i hysteriskt skratt när Annsi kom och underhöll mig. Jag tror jag skrattade oavbrutet i 5 min, åt en sak. EN SAK.
Efter mina utspel blev jag helt matt.
Jag älskar att känna mig sådär matt.. lobotomerad.. likgiltig.

Idag har jag varit riktigt lycklig.
Perfekt italienskaprov, skjuts hem, provjobb.


Åh, jag kom också på att jag har 13 nära vänner, som jag kan säga vad som helst till. Det känns så himla bra. Men jag ska inte gråta igen. HEHEHEH INT NIU IALLEFALL!
För nu ska jag spela Guitar Hero.


Kommentarer
Postat av: ebb

vetu...? jag känner likadant.

he....bwhe...<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback