Have you heard?

Hej alla fans och ickefans.
I helgen bodde jag ensam hemma, och ni vet hur det blir. En ren jävla ungdomsgård.
I fredags åt jag sushi med Milly, som sagt. När Bolle, Heddy, Sirpan och Annsi hade kommit löste jag lite sudoku. En fin värdinna var jag. Tyst, snäll, sudokig. Men tro inte att det förblev så. Helvetet bröt lös (eller?) när Pelle, Alex och Olof kom. Inte en lugn stund så långt ögat kunde nå.
Klockan 9 på morgonen roade dom sig fortfarande med moppehjälm och sopakwast. Halv 11 gick dom hem och först då kunde jag somna.

När min, Sirps och Jossans morgon kom, nånstans där på eftermiddagen, lagade jag frulle som den rediga hemmafru jag har förvandlats till. Jag och Josefis gick med tunga steg till Willys, men dock med lättare steg hem då vi köpt Burn att förtära på hemvägen.

Jag bokstavligen sprang ner i duschen, kastade på mig kläderna (inte riktigt bokstavligt där, för att kasta på sig kläder.. det är jävligt svårt) och fixade huset. Ärmarna kavlades opp och jag lagade bönbiffar och gjorde vitlökssås. Klockan 7 började klassen ramla in. Efter lite middag kom Thor med en briljant idé: Vi la ut kuddar på hela inglasade-terass-golvet. I mitten av en fluffig ring placerades två vattenpipor, och sen var myset ett faktum. Jag älskar min klass.
Agnes hade slagit till på dillsnaps. VARFÖR?

En fin resumé på en fin helg.
Bara en sak till:
JAG HATAR FUCKING JÄLA SCHITSURROUNDLJUDSYSTEM. Åtminstone när jag har tryckt på alla knappar och ingen funkar. Satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback