out on the street, are so many possibilities

Lilla lilla polisen. 4 st på en kille? Pepparspray? 
De tog alla mina personuppgifter och telefonnummer, utan att ens testa om jag var påverkad av något. Vad ska dom göra? Ringa hem till mamsen och säga att jag minsann var på fest!?
Ne hörrni, jag tror att dom har fått någon sorts storhetsvansinne.

Förutom att hela Gotlands poliskår kom och sa: FESTEN ÄR SLYT, ALLA SKA YT så var det en hejdundrande fest. Jag dansade mig svettig till asbra dj:s i ett partytält...inomhus. Aldrig förr har en rökmaskin känts så bra. Alla var glada och fina. En äcklig liten man tog tag i min rompa. Kul, tänkte jag, och dansade vidare.
YAYAYAAAY.

Nu ska jag på biograf. HEI-DO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback