and whisper so softly

Den kommande veckan kommer suga musten ur mig, både negativt och positivt.
Imöra är det fjeeest med dresscode kostym eller klänning. Typ cocktail. Jag älskar!
Senare på helgen ska jag plugga röven av mig och förhoppningsvis fotografera.
Måndag bjuder på körlektion, tisdag på släktkalajs för mig, och på onsdag återigen körlektion.
På torsdag ska jag gå på Munken I guess. Fredagen bjussar jag mina bestehestar på fölsedagsmiddurt. På lördagen ska jag typ supa och dansa, eller vad man nu gör som nybliven vuxning.

Låter mest helfint, tycker jag.

Plus att veckan efter detta innebär kulturveckan, vilket i sin tur innebär noll lektioner.


SHAKE YA BOOTY, sh-shake it. SHAKE IT FO MA MAMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback