gloria

JAG HAR FÅTT SÅ MYCKET INSPIRATION! Ack, kan det bero på denna kulturvecka som pågår?
Tuschen och lillakvarellen är frekvent användna i mitt rum. Mitt skitstökiga rum, som har tydliga spår efter förfest. Ölburkar överallt. Kanske är det detta underbara kaos som fått mig så ovanligt kreativ!?

Nej vet ni vad? Jag tänkte gå på Hamnplan såhär mitt i veckan för att fira med alla fina mösspåtagna studenter, men jag insåg att jag är för trött och för sugen på att måla. Lång mening. Paus. Inandning.
Måleri, målera, jag mår så bra!


(Kom just att tänka på chaps, ni vet såna som cowboys har utanpå jeansen!? I mocka, med fransar. Helfestligt plagg! Som pricken över i:t kan jag berätta att jag har ägt ett par såna under mitt hästgalna liv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback