Guttiguttans banana

Nu jävlar, kompisar, är jag arton.

Ikväll har jag varit på Munken med mina finaste Ebbert, Jozens, Cajsi och Hedvurst.
Som jag sa till mammi: JAJAJ FÖSTE GÅNGEN JA DRICKA NU JOU.
Hon gick inte på den, utan skrattade åt att jag skulle dricka follebolle.
Men va ska man gere da? Naj juste.


Munkens vinylis och mina klackisar dödade halva mina fötter, och nu sitter jag här och skriver som om det inte fanns någon morgondag. MEN.. det gör det ju. Så, godnatt alles minen apfelstrudels <3


(Josefis önskade AAAH Freak out till mig och det var det bästa.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh grattis! du är jävligt cool ska du veta :D

Postat av: Josebajsan

GRATTZOR LEEEEVEN!!!! hehehe. igen. och igen. och igen. om, och om igen.

2009-05-25 @ 18:00:52
URL: http://helahuvudetgungar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback