blablabla

Gårdagen var fin som snuss!
Jag, Jozen, lite släktingar och vänner drack sprit ur ett spritskåp, vars ägare inte var hemma. Knasigt men bra. Senare tog vi oss ner till Black Sheep Arms och åt sjukt jävla helvetes asgod mat. Mamma betalade, så då var det bara att ösa på!
Jag och Jozzo gick till O'Learys. Man fick tydligen gratis drinkar om man hade tuttar, så vi gick dit och tog för oss. Hahahaha. Pinsamt.
Vi drog sen till Hamnplan, där det var fucking inträde fast uppträdandet var över. EH. KUL!
Anyway, nu till den bra delen;
Vid Gute hittade vi Kloffa med vänner. Jag, Jossen och Kloffa busade till det rejält, och fyfan vad jag skrattade. Efter den succén kunde man ju inte bara gå hem, så det blev efterfest i Ebbas rosa hus.
När ångesten inför morgondagen kom krypandes fick jag ruska tag i sovande J:et.
En fetbra kväll yao. Ba saja de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback