deppmode 2k9

Bilden är till Bejeweled Blitz' onda ande. JAG ÄR BESATT!!!!!!
THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!!!
Idag har jag haft en riktigt rövig dag. Det djupa depphålet drog ner mig. Så jag satt och fulgrät till Coldplay en stund, och då kändes det lite bättre. Man behöver gråta ibland, trots att man inte har någon särskild anledning.
Min favoritgråt är dock när jag gråter av lycka.
Exempel 1: Ebba och Jossans födelsedagsmiddag. Alla snyftade till en fin text som Corny hade skrivit. 10 min efter börjar jag fulgråta, bara för att "jag är så glad över att jag har så fina vänner". Jag kunde inte sluta! Och nej, jag var faktiskt nykter. HEHEHE.
Exempel 2: Min födelsedag. Även denna gången var det en Corneliatext som rörde till det i känslokontoret. Jag behövde iofs bara se bilden på origamifågeln för att jag skulle stå där och snörvla inför alla.
Så visa mer känslor för fan, annars blir man en konstig, grå liten klump. Till slut exploderar man, och då blir det blod och bajs överallt :C
Tack för mig/ moraltanten Matthild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback