it was so easy last night

Helgen/lovet började superbt. Jag, Bollen och Jozens drog till Black Sheep Arms där vi åt mat (Scampi MMMMM!!!) och drack öjl (Sleepy Bulldog, MMMMM!).  Fett jäla asmätt blev man, och som grädden på mina, då, nyss uppätna pomfritelz drog två av oss till Sippikus. Fest vare här!
Synd dock att jag var sjuk.
Jaaa det var jag.
Ikväll ska mitt andliga jag styra mitt kroppsliga jag till Ebbas rosa hus. Självklart med hjälp av mitt fortskaffningsmedel AKA ze bike. Vi ska kanske gå på krogen. Ja vene än ja naj.
Jag hoppas dock på att få ögonen på den där speciella, mystiska. Han ä ju så fin.
Vi får la se.
Jaja.
Heippa!

Kommentarer
Postat av: ebberu

skava runt i rosa huset ja? eller skava runt på krogen ja? mysterium nej vi löser det ja.

Postat av: Matilda

Skava runt lite på krogen, Ebbz. Taco Psychosis spelar på Nunnan!!!! Nu ska jag äta ebelbaj. Äppelpaj. MUMS.



SES SNART Ebrad Von Snuvelkorg

2009-10-17 @ 19:12:46
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback