damn so sexy bitch

Jag har haft det så tråkigt idag. Sååå tråkigt.
Mot kvällningen blev jag seperastlös. Beklagade mig.
Som en ängel från himlen, eller snarare genom en Emanuel i Kanada,
fick jag ett samtal från självaste Bollen.
Det var dags att börna!

Jag bytte långkalsipen mot jeans och sedan var Heddan, Boll och Aggi utanför mitt hus med bilen. Vi drog en repa till macken och sedan bar det av. Med högsta volym på dunkadunkamusiken gav vi igen. Så många gånger som grabbah har ropat efter en från sina bilar, ja då var det vår tur nu.
Vi körde över öster ett antal gånger, med rutorna nedvevade och gormade.
"TJENNA GRABBA!!!"
Känslan var obeskrivlig!
Jag är dock hemma tidigt, man kan ju inte köra runt och göra stan osäker hela natten.

För att ni ska få en uppfattning om situationen bjuder jag självklart på en låt.



Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback