hevekrås

Skurkkaka igår dårå! Förreferren hos Ebba var så trevlig. Tills jag blev karatefull, för då skulle vi vingla ner till Rindi. Den ondaste tjejen i Mean Girls (Koffe) var som min personal bodyguard. Kändes bra att ha en brud med rosa strumpbyxor som beskyddare.
Själv var jag bara en random inbrottstjyv. OBS! Hade rånarluva! OBS! (Även svart piercing kvällen i ära)
Redan klockan 12 slirade jag hem till Ebbas lilla rosa hus. Somnade med alla kläder på, det vill säga inklusive kängor, skinnjacka och rånarluvan. HA! Jag var en liten tiny bit sussig.

SIPPIKUS HAR FOTOGRAFERAT!
Såhär såg jag alltså ut. Ovanligt snygg bild på mig faktiskt. Tyra Banks har lärt mig att man ska le med ögonen, och seee bara hur FIERCE jag blev.

Att tillägga; Ebba såg så jävla rolig ut när hon vaknade. Ni förstår inte. Ojojoj!

Vi åt glarre till frulle.
På vägen hem köpte jag SPICY THAI-soppa, chippa samt dippa. Jag cyklade hem och drack 3 läskar.
Nu ser jag egentligen på Pulp Fiction. AAAAAAAH MISSAR JU ASMYCKET!!!!
VI SES BLOGGEN. ÄLSKAR ALLA SOM KOMMENTERAR. ÄLSKAR BLOGGEN. ÄLSKAR ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!
pislövändanderständing
Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback