slip, sliiiide

Ibland måste man ta lite ansvar...MITTAN!!! Nej. Jo. Jag känner att mitt liv tar sig. Idag har jag t ex varit hos optikern och nu städar jag mitt rum. Det känns bra att jag gör något istället för att sova på soffan. Fast det har jag iofs också hunnit med. Hihihihhi.
Spexfotot idag också jö. Vi ändrade oss imorse. He. Vårt foto är jääävligt internt, så jag tycker iaf att det är roligt!
Typ fläkten, GW, tekokarn, PUSS MOFFA, västen, Mario&Luigi...jag kan fotsätta i evigheter.

Efter en snabbdammsugning här hemma ska jag och finfina ferrekorren köpa pizza, äta pizza, dricka öl, spela tevespel och ba va glade.
Synd att inte Akvan kan vara med dock!!


NU JÄVLAR FÅR JAG SKYNDA MIG!
Heippa krappana!

Kommentarer
Postat av: milly

hhahahahahah gw. vad var du?

Postat av: Matilda

Milly: Ingen var utklädd till något, heheh. Dock stod jag för PUSS MOFFA-inslaget i bilden!

2009-09-09 @ 20:44:01
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback