talk dirty to me

Den 13e april skrev jag en lista på saker jag skulle göra. Nu ska vi se hur det har gått för mig!

Börja plugga - nja, tänkte läsa lite bok nu dock. Ett halvt poäng säger vi!
ta ansvar - Faktiskt! Festkommittén är min räddning.
städa mitt rum - JA! Det gjorde jag ju igår.
skaffa en man - Jag gjorde ju det, men det sket sig. Så det blev plus-minus-noll där.
ta körkort - NEJ MAMMA JAG SKAAA!
jobba mer - Jobbat har jag gjort så det räcker ett tag!
investera mer i fonder - Ligger på samma fondnivå som förut.
köpa en hund - Ska göra det när jag är 32 år.
måla mer - Inkluderas i mitt projektarbete, så snart.
tänka på karriären - Tänker som fan, och bra går det!
köpa en bil - Hade fått en av min bror om min mamma inte sa nej.
flytta hemifrån - Har jag icke gjort än.

Jag tycker jag lyckats rätt bra. He. Kul blogginlägg. JAAAAAAAAAAAAA JAG DÖÖÖÖR VAD ROLIIIGT HAHAHAHHHEHEHEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback