tungt kors duuuududuuuu!!!1!1!1elva!1!!

Åh, jag vet verkligen inte vilken skurk jag ska klä ut mig till ikväll. Jag kanske bara får vara en random skurkig dude. Tråkigt!

DAGENS DAGBOK för intresserade:
Hej dagiZz. Idag har jag haft koppargrafik och där gjorde jag ett plasttryck. En gosig liten kanin blev det. Blev så himla gossugen. Gosade inte med någon dock. Ibland tog jag Jossan på ryggen för lite kroppskontakt.
Som Ebba säger; All kroppskontakt är bra kroppskontakt.
Maten var lite questionable. Pastan var helt mjölig. GOTLANDS KOMMIUN VI DÖÖEÖEERR!!! (Såsen var god)
Eftersom jag är en rajdi giute så åt jag upp min mat trots det. Åt även upp Jossans mat. Som en pappa!
På religionen såg vi film om överlevande från andra världskriget. De hade överlevt tack vare att de blivit gömda av olika personer. Spännande, men chockerande.

När jag kom hem sov jag. Tills jag fick ett samtal.
Jag har kommit med i festkommittén. Känns jäla gutt! Ännu en anledning till att bli karatefull ikväll.
FEHEHEHEHEHHEHEHEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback