jättelycklig og livredd


Så jävla nizze med soffpose. Anywayz, jag har ett nytt halsband!!!!!

Idag har jag, med min oemotståndliga charm, lyckats avsäga mig ett skolarbete. Två okända människor vill köpa bilder av mig. Om 2 veckor är vi i Paris. Om 1 månad är vi på bal (då är Milly hemma <3). Om 6 veckor står vi och skriker på en vagn.

Satan alltså. Trots all skolångest och panik så känns allt så JÄVLA BRA!!!!!
Skulle vilja skriva lite fler utropstecken så att ni förstår;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: milly

wii<3 nu är det bara 26 dagar kvar tyyyyyp iihihih

2010-04-24 @ 16:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback