slutklämmarN^


Jävligt ...... fashion? indie? javene?
Kände för att ha hatt iaf, nu när det vankas vernissage.
MINAS VERNISSAGE IKVÄLL PÅ CAFÉ KÄRLEK KL 18

Nationella idag gick asbra (hoppas jag!?), var klar på 1,5 h. Jag skrev om nätdejting....................(.............).
Fingrarna mina sprätte på iaf, och slutklämmen blev så vacker. Jag älskar slutklämmar. Ska nog skola mig till yrket slutklämmare.

"I slutändan är vi bara människor, samma människor som levde för hundratusentals år sedan."
AMEN!!!!!!!!!!!!!

Okej ni fattar inte när ni inte läst hela. Fast iåförsejj så är den där meningen bara SÅ vacker oavsett.

Slutklämmen på mitt tal; "Kanske är det just så man kan definiera vänskap... 'du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam'."
AMEN IGEN!!!


Så jävla cheesy. Hejdå nu :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback