italy baby

HEJ BLOGGeeen!

Idag har jag städat så in i helvete mycket. Jag har även hittat den största spindeln jag någonsin sett, men som tur var dammsög jag upp den. Olivia har varit här och gratisshoppat, dvs lånat lite kläder som jag inte tänker ta med mig. Finns mycket kvar om någon är sugen (OBS BARA KOMPZAR! OBS).

Ja det var min sista dag i Sverige det. Än är den inte slut heller, måste packa meeer vafan.
Imorgon checkar Milly in mig på flygplatsen, och kl 06.40 lyfter det till Arlanda. 08.20 åker jag iväg med ett annat plan som tar mig till Köpenhamn.
Där ska jag sedan sitta och glo i några timmar innan planet till Milano avgår kl 16.55.
KUL DAG. NEJ. Jag tycker inte om att flyga :'C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback