ack du julgoda lussebull

Yo ZuP?

5åringen i familjen är ALLTID hungrig. Jag försöker förklara för honom att han är sockerberoende och att man känner sig sugen när blodsockret faller. Matar honom med fullkornsknäckebröd och kamomillté (UTAN SOCKER!). Det kan inte vara lätt för någon som äter kakor till frukost och kex+sylt till mellanmål. Jag förstår inte hur de kan äta som de gör här. CrAzY!

Något som de små gottegrisitalienarna gillar är lussebullar! Jag har bakat typ 50 st åt familjen idag. Imöra ska några säljas på tjejernas skola till förmån för fattiga barn eller något sådant. Saffran är dock ingen vanlig ingrediens i sötsaker, lillgrabben frågade varför jag skulle ha i sånt man har på ris.
Asgoda blev de iaf. Jag formas sakta men säkert till den hemmafru jag är ämnad till att bli. Stolt över mig nu mamsen? Hihihi!

Förresten, idag har jag även städat min bil invändigt. Hittade två halvruttna morötter i fickan på baksidan av förarsätet. Det var gött. Har t o m vaporiZed sätena. Vaporiserat? Jag börjar bli som Victoria Silvstedt, glömmer svensket.

Nu är det nog dags att sova, har verkligen inte varit stilla på hela dagen. DÖÖÖÖD! Men de va kul!!! Detta dagen var kul!!! Ska träna lite svenska genom ett givande avsnitt av Paradise Hotel. Ciao, buonanotte, ci vediamo domani bitches!

Kommentarer
Postat av: milly

jag är i alla fall fett stolt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback