inga piercingar och helt svag :C


Hej knopisarna!
Igår gjorde jag ett halvhjärtat shoppingförsök med mamsen och JosefinE. Vi fikade också. Mamma betalar. Man gillar det! Jag hittade iaf blusen ni ser ovan, en supernize poncho samt två nagellack.
Inne på Åhléns hittade jag JosefinA och vi bestämde oss för att träffas. Sagt och gjort - vi gick till Willys och köpte överdrivet mycket ost och kex. Lite vin på det och myset var ett faktum. Underbar kväll!

Idag vill jag sova. Känner mig bakis (trots att jag bara drack ett glas vin igår) och har ont i ögonen. Typ magsjuka+feber? Mmmgott. Gott för min tandläkare, vilken jag ska till nu. Kaskadspyan på henne :c

Buhuhuhu måste ta bilen. Tar 5 minuter att gå till Korpen, men JAG MÅSTE TA BILEN!?!?!?! *gråter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback