LIKE A G6!!!!!

Jag hade en underbar kväll igår! Först åt jag, Herman och Olivia en oslagbar bulgursallad och senare kom Heddan, Jozens och Milly. Då festade vi till det med chatroulette innan vi gav oss ut. På Surfers fick man ej komma in, "alltså jag är heeemskt ledsen tjejer....". EH OU ELLER HUR! Cry me a fucking river.

Vi gick då till Wisby Strand iaf. Riktigt nize att de inte hade vakt i dörren, och dessutom behövde vi inte betala. Dessa sparade slantar spenderade jag på tequila istället. På vägen hem gav jag kärleksförklaringar till Jozens, men även till Sebastian. Det lät ungefär såhär; "Eftersom du är tillsammans med min bästa kompis är du också min bästa kompis". Detta firades med pompa, nuggets och rödvin.
Jag och Anton blev bäbisar som stoppades om av våra föräldrar, alltså Jozebastian. Det tyckte jag om. Vill för alltid vara en bäbis. Idag vaknade jag upp ynkligare än kvällen innan. Öl+limoncino+rosé+tequila+rödvin=NEJ. NEJNEJNEJ OCH ÅTER NEJ. Tur att Jozemite bor så nära mig, så det var bara att snabbt som fan glida hem.

Så nu sitter jag här med gårdagens kläder/smink och tänker att "en utgång hade ju fan varit kul". Katten håller med, så jag tror jag går ut och svänger på baken ikväll igen.

Pigg tjej, 19 år, Visby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback