skidmorsa


När jag är i Schweiz äter jag Nutella med sked. Mm gott.

Nu är jag dock hemma i Lainate. Skönt på ett sätt, men jobbigt på ett annat, för nu måste jag gå upp i tid. I St Moritz kan jag sova hur länge jag vill (=12 timmar per natt).


A Snowflake Fell (And It Felt Like A Kiss) - Glasvegas


Idag åker Milly och Olle till Egypten, och det är ju helt underbart för dom. De blir bruna. Allt jag vill är att bli brun. SNÄLLA JAG VILL BARA VARA BRUN!?!??!?!!! Gav mig på BUSen igår och jag måste säga att det känns bra idag.
Måste ju vara snygg när jag kommer hem så alla ba "Guuuuud va snygg Matilda har blivit sen sist man såg henne!!!!". Ja. Så att eh....

Ehe. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Josebajsan

dagz åh komme hem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback