we gotta get out while we're young

Jag är så trött, både mentalt och fysiskt.
Inatt kunde jag inte somna för att jag frös så mycket. Låg under duntäcket med mjukisbyxor, raggsockor och en filt på mig. Trodde jag var på väg att bli jättesjuk, så jag ville inte riskera något genom att gå till skolan. Dock mår jag lite bättre nu, ehe. Behövde ändå den här dagen känner jag.
Jag klarar inte av att både gå i skolan, och att göra skolarbeten. Det handlar i slutändan om att prioritera, och idag prioriterar jag mitt projektarbete före en utställning på Konstmuséet.

Men goda vänner (läs: lärare som möjligtvis läser), jag ska ta tag i allt på riktigt nu. Jag ska kolla utställningen själv. Det är luuugnt!


Efter 20 minuters läsande om konstkritik ska jag nu ta en liten uppfriskande promenad tror jag. Efter det är det hardcore blogging på min andra blogg. See you in hell!

Why God, whyyyyy? (Frågan om varför han glömde att ge mig gåvan som heter självdisciplin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback