för imorgon tar vi studenten, fy fan vad vi är bra

YO!
Idag har klassen ätit på Joda och därefter var det betygsutdelning. Jag är faktiskt sjukt nöjd med tanke på att jag har slappat mig igenom gymnasiet. Endast 2 G, jotack.
Fick stipendium för öööh goda studieresultat(?)...fast jag fick det minsta stipendiet av alla. Heh, MEN ÄNDÅ!!! NÖJD SOM FEN!

Efter lite gråt från mig och Ebba drog vi till Träkumla för att pynta vagnen. Ja skojar inte azzå, den är fan så satans snygg. Helt jävla underbar.


Nu till en rolig detalj; Jag bestämde precis vad jag ska ha på mig i morgon på självaste studenten. Ah det blev shortsen jag köpte till skolavslutningen i 8an. Fint de, jojo.
Sängen kallar. Toodiloo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback