mittisommarmittan

MIDSOMMAR I MITT HJÄRTA!

Jag, Jozens, Boll och rullbrädorna var hos raggarPelle för att fira. Sistnämnde bjöd på sill och nubbe, fyfan vad fint. För att få extra sommarkänsla lyssnade vi på Tomas Ledin och Gyllene Tider. Efter middagen kom lite andra gribbar, men då gick jag och Joz till Hedvig lite längre bort på gatan. Jag drog en spare i Wii Sports Bowling och sen åt vi chokladgutta. Vid 2 drog vi till Munken och dansade, för att sedan svalka sig vid kallis. AE SKOJA. Det var bara Ludvig och Gurjet som gjorde det. Svalkade sig alltså.

När jag skulle gå hem träffade jag åter KubbaMacka och Jonkos på öster, så jag hängde med dem i typ en timme. Åt pommes frites. Utanför Alis. Vid halv 5 började jag tänka på refrängen, lite för sent, men det var kul!


OCH HEJ. Min älsklingsJozzan blev bestulen på sin fina, gräddvita Kronan-cykel. Ser ni en sådan bör ni säga till fort som fan, och Josefine belönar er med något åtråvärt. Kom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback