snabb genomgång av liten resa

Yo hello!
Första dagen i Stockholm spenderades med att resa. Båt+buss+tåg+buss. Vi hamnade till slut i Gribbylund. Gribbarnas hemvist typ. Efter stress och panik hamnade vi på Berns. Två öl senare stod vi längst fram och skrek till Miike Snow. Den absolut bästa konserten jag sett, dock lite för långa instrumentella delar, men vafaaaaaan, det gjorde inget.

Andra dagen for vi tillbaka till Täby för att sola i Denises säng (så jäla awesome) och ladda upp inför kvällen. Jag åkte till Bredäng för att bo hos Martin och Olivia. Vi tre mötte upp alla skejtargribbar och gick på Hawaiibaren. SKÖNT!!!!! BILLIG ÖL!!! Pelle följde med och sedan var det feeest. Lite väl mycket feeest för mig och Bollen kanske, hehehhehe.
(Det sjukaste var när dom andra brudarna klev på tunnelbanan på EXAKT samma ställe där vi satt, på vägen hem. Jag dog lite av chock.)

Tredje dagen väcktes jag av bank på dörr och en Pelle som satt sig på mig. Jepp, det var bara att vakna. Jag och Bollen gick på stan och shoppade järnet. Mörten, Bollen och jeg jäste i soffan hela kvällen.

OOOOCH den fjärde dagen träffade vi Kajsa den andra för lite fika och chill på söder. Sedan åkte vi hem igen.

Fina tider! Fiiiiiiina tiiiideeer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback