sopakwast och TTA

Den här dagen var inte särskilt rolig. Ni ska veta att jag missade DOGGE DOGGELITO!!!!!!!!! JAAAA för vi hade delredovisning av projektarbetet. Iofs var det både intressant och roligt, men HALLÅ VI HADE EN KÄNDIS PÅ SKOLAN!!?!?!?!?!?! Ni som har läst min blogg länge vet att jag älskar kändisar. Jag älskar kändisar mer än jag älskar livet. Typ.


Jag städade inte inatt heller. Nepp, så mitt rum ser ännu ut som ett slagfält. Dags att ta fram sopakwasten och kriga runt lite.
På tal om sopakwast så fyller Alex fucking 21 år idag. Alltså den Alexander som kom på ordet sopakwast. Grattis määän.
Grattis till Fankabranka också, hihihihi. GRATTIS VÄRLDEN!!!!!!!!! GIHIHIHI.

Nej jag är inte uppspelt VARÅÅÅEEEHHEHEHEH!?!?!?!??!!???!??

(TTA är extra bra ikväll. Mmmm.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback