The Sims och öl, de fint de

HEJ! Igår spelade jag the Sims i sisådär 8 timmar. Datis blev överhettad så jag ålade runt på golvet resten av natten, för att hela tiden ha kallt underlag. Min fina gubbe Sexy Bitch gick förlorad, men istället gjorde jag en som heter Beauty Queen. Hennes barn heter Cutie Queen. Pappan heter Iqbal, är fet och bor någon helt annan stans.

Såja, lite sim-familj-uppdatering till er. Vassigooo!!!!

Ikväll ska jag först skjutsa familjens vuxna delar till FEZT, sen hämta Aggibelle, köpa sushi, äta sushi. Därefter blir det partaj och St Patrick's day-firande. ÖL ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIUWIUWIUWIUWIUWIUWIUWIU!!!!!!


HERRÅÅÅÅÅÅEEEEEH!

Kommentarer
Postat av: milly

hihihihihihhihihihi iqbal

2010-03-20 @ 17:19:40
Postat av: Matilda

Millybobo, det är dock inte jag som gjort honom. Han fanns i staden från början, hehehehhe....

Postat av: milly

hahahah är det sant?? jag älskar the sims. iqbal. det är ju genialiskt

2010-03-21 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback