rett opp og ned

Imorgon ska projektrapporten vara klar. YE. Hinner knappt skriva den. Vid 16 idag ska jag vara på jobbet för vinprovning. Imorgon ska jag till frisören AKA min moster, för att färga håret och kanske fixa schyssta lockar till mösspåtaggo. NÄR SKA JAG HINNA DÅÅÅ!?!?!?!? Inatt.

Idag när jag börnade genom stan kom en asbra låt på radion. Det är ju syttende mai så de spelade norsk musik. Med nedvevad ruta dunkade jag runt med tyyyp Norges svar på Maskinen. Asnajs. Vill också dedikera denna till min gobbi Milly Bjölkka!


Cool kille med kedjor runt halsen.

Kommentarer
Postat av: milly

hahah är det sant???!!! coolt som fan ju!!!! snart är jag hemms så kan vi pimpa tillsammans. (jag tror nästan jag skall köpa den skivan också iihihihi) <3333

2010-05-17 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback