Mittz0r i Morrz0r

HEJ! Jag lever efter en finfin helg i St Moritz. Första dagen vi kom dit var det asafint, och vi såg fram emot lite skidz. Det kunde vi dock glömma, då det regnade resterande dagar. För att fördriva tiden läste jag två böcker av Nicholas Sparks (Dear John och Nights in Rodanthe), på engelska. Fan vad bra man är ibland azzå.
Tog också en vacker promenad runt sjön i Morre.
En dag var jag och barnen på badhus i Pontresina, en grannby. Det fanns en utomhuspool med utsikt över bergen, samt en ascool vattenrutschkana som blinkade.

Nu över till lite bilder:

Utsikt från lägenheten


Hej Morre från andra sidan sjön

"Hoppas ingen ser att jag tar kort på mig själv *titta sig nervöst omkring*" tänkte jag här. Helt nöjd friluftsmänniska iaf.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: milly

jag pussade lite på skärmen när jag såg dig

Postat av: milly

jag pussade lite på skärmen när jag såg dig

2010-11-02 @ 20:39:55
URL: http://millyb.blogg.se/
Postat av: Åsa





Fina bilder :)

2010-11-02 @ 21:44:13
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback