parkeringar och djur

Hej och förlåt för min obefintliga uppdatering. Fattar att ni saknat mina inlägg... :SSssSsSs

Italien är ett så tokigt land ibland! Igår var jag ute och sprang i 50 min, men rundan hade blivit kortare om jag inte stoppats av en gigantisk hjord av får, hästar, kor och åsnor. De var ute på en liten promenad med sin herde bara. OfTa!?!??!?!?!

Dessutom såg jag denna otroliga parkering igår;


Det finns så stört mycket bilar här. När parkeringsplatserna tryter (vilket de alltid gör) ställer sig folk hur som helst. Varningsblinkersen är en stor favorit hos många bilburna personer. Det är bara att klicka igång och sedan stå mitt i gatan om man vill.

Idag åker familjen till St Moritz, men jag stannar för jag älskar att ha FF. Då kan man ha party med alla kompisarna från klassen och leka ryska posten utan att föräldrarna stör. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback