schnee


Idag vaknade jag upp till snöööö! Det var så himla fint! Dock började det sedan regna och se ut lite mer som på bilden ovan. Slarrebarre alltså.
Jag firade ändå med lite kaffi å kake, men inte vilken kake som helst, utan pepparkake. Svenska Hollywoodfruar höll mig sällskap ett tag, vilket jag gillade hemskt mycket. Idag händer det inte mycket för familjen åker till St Moritz, alltså ingen fotbollsträning eller kör. SKÖNT FÖR MIG FÖR JAG HAR FF IGEN!!!
Frågan är dock om man vågar sig ut i kölden för att köpa det obligatoriska vinet!? Kanske tar man bilen till affären som ligger 500 m bort!? Tycker ni att jag är lat eller?
Glööööm det!!!! Igår sprang jag och körde sedan fet styrka, så idag har jag träningsvärk överallt. Jag är värd att ta bilen.
Nu glider jag ut i snön och hämtar alla kids från skolan. Det blir askul det. Nja.

Kommentarer
Postat av: bollz0r

Helmer tog bilen från säve till södervärn, höjden av lathet! och han stog inte änns vid matslen utan på den närmare sidan.

2010-11-26 @ 13:34:07
Postat av: Matti

HAHAHHA fyfan vad soft! Som när jag åkte bil från Josefina till mig. Inte ens 100 meter!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback