svensk, stolt, lycklig

HEJ BLÖGISH! Idag gick jag upp tidigt och åkte till Ikea med pappsen och barnen. Ville ha allt, men man kan ju inte direkt köpa en säng när man bor tillfälligt utomlands. Åkte fort som fan med kundvagnen i gångarna, och det tyckte jag var väldigt roligt. Utanför kassorna uppenbarade sig dock SwEdiSH FoOdShop så jag drog dit. Gick runt där inne och tänkte "HAHAHHAH JAG ÄR SVENSK PÅ RIKTIGT, jävla n00bs!". Åh det fanns så mycket lax och sill och öl och kakor och ost. Jag köpte detta; 2 Marabou mjölkchoklad KING SIZE (Obs, en är redan slut), en burk pepparkakor, en flarra julmust, en pawse Gifflar och sist men inte minst GLÖGG! T o m i MiniSverige kunde jag köpa 12%igt utan att bli leggad. Känns underbart!

Klassiska bloggfotot<3333

Pappan köpte dock de bra grejerna. Till lunch nu åt vi LeksandsKnäcke, matjessill och lättsaltade potatischips. En riktig festmåltid! Ikväll blir det rökt lax och färskost (MIN FAVORITKOMBINATION EVER!!!!!), men jag vet inte om jag kommer vara hemma. Vi får la se vad som händer.

Nu blir det dock lite Parra Hotta och sedan en sovstund. Ciao le mie care blogläsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback