tips till fattiga/hungriga/stressade

Igår var en katastrofdag för mig, när det kommer till matlagning. Kunde inte ens koka jävla ägg (t o m vitan rann..)!!! Idag dock är jag en mästerkock. Nu ska ni få ett billigt och snabbt recept, som jag kom på medans jag lagade skiten:

Lite morötter
(Om man kokar dom i tryckkokare går det assnabbt. Precis vad jag gjorde.)
Pesto
Salt
Peppar
Eller vafan man vill smaksätta med

Mixa allt till en soppa (med vatten dårå) och sen är det klart.
Egentligen kan man ha i vad som helst, bara man mixar det.

Vi äter alltid grönsakssoppa här, gjord på detta vis. Jättegott, jättenyttigt och jättelätt. Tryckkokare is the shit, allt blir kokt på 5 min (tips till min skapare)! Nu har jag dock ont i magen och vill sova. Främst för att det ska bli dag igen, så jag kan använda mina skooooooor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback