häxbrygder och überrent hus

Hej. HEJHEJ!

Igår kände jag mig helt febrig, hade tre tjocktröjor och en halsduk men frös ändå. Mamman är läkare, men älskar även naturläkemedel, så hon gav mig 20 droppar rosenvatten. Pappan erbjöd sig att skjutsa barnen till skolan idag också, så efter brygden och 10 timmars sömn känns det bättre. Är dock inte på topp, men man ska icke klaga.

Nu ska jag ta av mig min underbara pyjamasbyx och bege mig ut. Helst med ett par jeans för det är bara 9 grader här idag. Jag bordebordeborde verkligen gå till cartoleria och köpa anteckningsbok, men JAG ORKAR INTE! Tar bara en runda med vovsikan, så jag får lite frisk luft och ljuuus.
Nu ska städerskan stryka här också. Orkar inte. Jag frågar mig för 100e gången; vem har städerska hemma varje dag?


SiGnAr Ut nU. PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback