infoga cool låttext här

Tjena! Läget?

Nu har jag varit ute och sprungit i 50 min. ASSÅÅÅÅ jag har aldrig någonsin i mitt liv sprungit i 50 minuter. Nästa år ska jag lätt vara med i tjejmilen! Jag var ju anmäld i år, men drog till Italien istället, så mammas polare tog över mitt namn.
Hehe.
Känner dock att jag förhoppningsvis kommer vara bättre förberedd nästa år, om jag fortsätter såhär. Sååå vad säger du mamma, ska vi köra nästa år?

Just nu sitter jag på balkongen och solar, för tredje dagen i rad. Helt jävla underbart! Och jag har räddat städerskan för andra gången, hon råkar alltid bli inlåst på toaletten. Hahahaha.
Börjar faktiskt trivas i detta tokiga lilla land.

Kommentarer
Postat av: milly

åh vad skönt att höra älsklingsmatilda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback