kärlek vid första ögonkastet

Hello!
Idag har jag haft min första skoldag. Jag går alltså italienska för invandrare typ. I min klass fanns det folk från Kongo, Bulgarien, Ryssland, Tyskland och Egypten. Det skojsiga var att alla var runt 30-35 år, och hade bott i Italien i 5-12 år. Kul när vi skulle presentera oss och alla sa dessa stora siffror, och jag sa: "jag har varit här i en månad".  (Vi var alltså på samma nivå allihop) HIHIHI.

Bör man inte kunna bättre italienska om man bott här i flera år? FATTA INTE!!!!!

Nu till något annat:
Det är stor brist på, vad jag anser är, snygga killar här. Det medför att ens "krav" sänks något otroligt. Ser jag en kille som INTE har Nike Air-skor blir jag helt pirrig. Nästan iaf. Nu när jag skulle hämta lillgrabben från skolan målade de sånahära vita linjer på gatan utanför residenset. En av arbetarna var i min ålder, hade muskler och var jättesöt. Detta gjorde min dag, och jag åkte därifrån med ashög musik och kände mig helt lycklig.

För att jag såg EN söt kille. Lugn nu liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback