bajsnödig uppdatering

HEJ BLOGGEN!

Jag försöker sysselsätta mig så att jag inte dör här. För er där hemma som bryr er:

Igår var jag i grannstaden Rho för att skriva in mig på "Italiano per stranieri". Stranieri=utlänningar. Miriam, den österrikiska aupairen var med mig, så efteråt fikade vi. Förväntade mig en storslagen cappuccino men jag kan fan göra bättre själv. Höh. Skit också.
När alla barn var hämtade åkte vi på barnkalas på en stor gård där de har en jävla massa djur, och ett café/bar/restaurang/vetifan. De gör allting själva, så jag käkade lite finfin glass. Gick och la mig vid kl 21!!!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?! Pensionär/deprimerad?

Idag går tjejerna lång dag för första gången sedan skolan började. Alltså är jag ledig 9-16, WOOHOOOOOO!!! Jag, Alessandra och Miriam åkte till Decathlon (asstor sportaffär) och köpte träningsgrejer, för nu är det DAGS. Tiden är inne. Bralla, linne, sport-bh och skor = 49 €. Hahaha, jaaa jag tog det billigaste jag kunde hitta.
Efteråt glodde vi på italienska Simpsons, skönt att bara få slappa järnet! Alessandra och jag hämtade hennes kids på deras skola och åt sedan lunch. Gissa vad vi åt. Ni har eeen gissning.

Och svaret äääär.....

....PASTA SÅKLART!

Mm, så vare med det. Är helt avundsjuk på Alessandra för hon åker hem över helgen idag. LYX! Jaja, den här veckan har gått snabbt så det är ju bra iaf. Jag drar nog fort som satan in till Milano på lördag.

SNART: Mina favoritlåtar at the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback