banken, vem fan ä dyyyy?


Se vilken otroligt intensiv blick. Vacker.

Jag är dock ej såhär glad på riktigt. Mitt Visakort krånglade ju, så jag fick ett nytt. GUESS WHAT!?!?!? Det funkar bara ibland. Inte i den enda bankomaten här, och inte på supermarket. Kul. Jävla rövSwedbank.
Fan vad jag hatar Italien ibland. Eller egentligen inte det stackars landet i sig, men att det alltid är något som är fel.

Om man ska in på en bank måste man dessutom gå in i en rund sluss (som fotolabbet i skolan, fast mycket flashigare), få pekfingret scannat, och sedan gå in. Man får inte ha med sig väskan in heller, jävla nötter alltså. Som tur var hade jag småbrudarna med mig när jag var på banken, så de kunde stå utanför. Väl inne hjälpte de mig inte.

Men vet ni vad?


DE FATTMANJOOOO!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback