en update om hur tajt jag kommer bli (förhoppningsvis)

Hej föfan!
Idag gick jag till gymmet och sa att jag bara ville vara där i 1 månad, istället för 4. Man vet aldrig vad som händer. Jag var sedan på ett pass där de körde ASMYCKET ben, och jag trodde jag skulle dööö. Amenvisst drog jag därefter igenom överkroppen i gymmet + 20 min jogg. 2 timmar på gymmet alltså, fan vad bra jag är!
Älskar tränarna på gymmet också. Lele är min favorit som påminner otroligt mycket om min mosters man Bosse. Helt underbar alltså. Det finns också en jättesöt en. Man kan tro att han är i lagom ålder för mig, men hans höga hårfäste gör mig osäker. Brukar försöka se snygg ut inför honom iaf. Det går ju bra när man är illröd, flåsar och det mesta dallrar i min übertajta gymoutfit.

Ikväll eller imorgon avgörs det huruvida jag stannar här eller åker till St Moritz i helgen. Stannar nog. Vad ska jag göra i Morre om man inte kan åka skidor? Nä just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback