E.T. phone home, äntligeeeeen


Här bjuder jag er på en, inte så vacker bild, men ändå en bild som är värd att se på. Det är ett bevis på att jag, Matilda, lever och att det inte är någon okänd människa som hackat sig in på min blogg. Dessutom har jag nästan blivit brun här i soliga Italien.

Just nu sitter jag på la terazza och chillar innan lunchen. Hoppas jag får något mumsigt (det får jag iofs alltid). Lillgrabben har sin första skoldag idag. Eller ja, dagis typ. Han var jättearg, men jag hoppas att han har ändrat åsikt när han kommer hem.

Igår skypeade (skypade?) jag med både Olivia och Josefine. Det var jäla roligt och med ens drogs mitt humör upp några nivåer. Fick även en fin liten chatt med Milly. Tack gode gud liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback