lite musica till själen


En bild från när Hedvig inte var inne på Skype :''''C

Det här är så himla svårt. Jag vill klara av det här, jag vill lära mig språket, jag vill växa som person. Jag har bara så svårt att trivas med den här tillvaron. Tänkte att "åååh nu har jag tagit studenten, jag är fri, jag kan göra vad jag vill". Friheten är betydligt mindre här, än när jag bodde hemma.
Antar att allt blir bättre när min skola börjar, så att jag har något att göra.

Inte ens när jag är "ensam hemma" är jag ensam. Städerskan är här varje dag... hahah.

Kommentarer
Postat av: Josefis

åh, finis! <3

Postat av: Jonna

om det är du som gillar snoken så tack som FAN! :D hur är italiaa?

2010-09-15 @ 16:59:41
URL: http://jonnajonnajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback