livet rullar på på autostrada och lite överallt


Snygga som satan igår!

Idag åkte vi in till Milano igen. Tack vare Fashion Week såg jag kanske 5 snygga killar. Dessutom såg jag ett mycket roligt plagg - en tajt jeansväst med såna där flärpar som sitter på en frack. En man bar denna kreation. Han var SJUUUKT fashion azzå.
Eftersom vi inte har några pengar alls åkte vi hem ganska snabbt igen.
Jag har slagit på stort och lagat soppa till mig själv. Lök, morötter, spenat, potatis och lite vatten i en tryckkokare fixar biffen (eller soppan, HAHAHAHAH. Vad rolig jag är.) När allt var mixat till en sörja serverade jag mig själv. För en extra touch hade jag på asmycket parmesan. M-m-mmm.

Nu är det dags fö en tår kaffi å en kaaake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback