trafikgangstern matilda

Erfarenheter hit och erfarenheter dit.

Något jag kommer få erfarenhet av är iaf trafiken. Folk kör lite som de vill här. Dessutom kan man strunta i fartbegränsningarna, eller så drar man lärdom av de, precis som jag har gjort. Jag har insett att man ALLTID ska ligga 20 km/h över maxhastigheten, alltså är det 50 - ligg i 70 osv. Gör man inte det ser man en liten hyttande näve i backspegeln.
Heldragen linje? Aeee, det är bara att köra om.
Finns det ingen parkering? Parkera utanför någon, så att de omöjligt kan komma därifrån.
Lyse på bilen? VAD ÄR DET?
Har du druckit? Inga probleeeem!

Tyvärr är jag inte bättre själv. Jag har gjort u-sväng över heldragen linje, kört mot rött, kört åt helvete för fort, jag svänger alltid i 40 km/h och igår gjorde jag det bästa - körde mot enkelriktat, HAHAHA! Detta efter att jag fastnat inne på en parkering, och backat hela vägen för att komma därifrån.

Hur ska det bli när jag kommer hem till lugna Sverige igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback