ieri sera


Två snälla skepparkransar!

Jag och Milly bestämde oss för krogrunda, och att vi ville vara likadana. På med Muminmössa och sedan drog vi ut! Vår runda blev dock bara Wallers och Surfers, men det var jääävligt kul ändå. Hehehe....
Till slut skulle vi på efterfest och det blev hetsig stämning, jag sa att jag skulle "nita" en tjej (hahaha?). Dock blev läget fint sedan så vi fick gå på balkongvisning, äta chips, se en Fabio samt prata med skåningar.

Trodde dessutom att jag träffade den omtalade killen "Djuret", men fick inse att alla med dreads inte är samma person. Ja, en dimmig kväll som slutade med att jag och Millsan somnade till en ljus himmel fylld med fågelkvitter. LOOoOoOoOOOoooOOOooOVE!!!!!

Kommentarer
Postat av: sirp.

ackt di fö djuret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback