nästsista

HEJ BLOGGz0r!!!
Idag är det min näst sista dag som italienare. Såååå sjuuuukt!
Jag har iaf redan tvättat bilen. Tänkte göra det själv först, men efter att ha sett fyra olika slangar med tillhörande, obegripliga, instruktioner drog jag vidare. Direkt in i autolavaggio (automatisk tvätt? kan ej svenska längre). En smått irriterad gubbe med flashig bil fick hjälpa mig. FATTA JU INGENTING ASSO!?!?!?

Hatar att känna mig som en blåst brud, men jag har faktiskt aldrig tvättat en bil förut. Dessutom ska man förstå bil-ord på italienska? Naj du. Skönt att det blir no more itte-mekaniker eller itte-tvättar.


Vad händer nu då? Dagens planer är att städa bilen invändigt, springa/gå (beror på hur lat jag är) samt sola. Så hårt liv verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback