beach 2011

I söndags var jag duktig igen. Gick på Castello Sforzesco, ett skitstort museum. Jag såg alldeles för mycket porslin, hundra gamla gitarrer, en mumie men även en riktigt intressant sak - en specialutsällning med Michelangelo. En massa arkitekturritningar. Jättefint!
När jag kom ut ur slottet var det megademonstration mot porrindustrin(??!?!?!??! ingen aning egentligen). Så jävulskt mycket folk överallt. De hade klättrat upp på alla fontäner och skulpturer, dessutom skrek de ashögt. Troligtvis det mäktigaste jag sett!


Idag blev jag medtvingad på pilates av min värdmamma. Det var dock roligt och asjobbigt. Se vilken otrolig kroppshydda jag fått av all träning!

(Påminner jag inte lite om min favoritbloggerska också? A.Blick? Hehehahhehohoo....)

Kommentarer
Postat av: milly

hahahahahaha. a. blick...jag orkar inteeee ahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback