flygkax och depression

Fan, sorry knopisarna, har varit lite frånvarande. Inte så att jag varit upptagen med något, har bara inte gjort ETT SKIT som är värt att skriva om.

Ja, kan ju dra en sammanfattning om hitresan. När Hedvig äntligen kom till Arlanda fixade vi en rullis och åkte sedan förbi alla köer, riktigt najs. Köpte varsin bira som vi fick dricka upp jävligt snabbt vettu. Vi hade planerat en genuin flygfylla, men efter en halvsvimmande Hedda blev det Red Bull och macke istället. Bakom oss hade vi några kaxiga svenska 40-åringar. Trodde de var häftiga, och drack sprit som satan. Män alltså....... (De skulle se på Zlatan, fattmanjo.)

Jag och Hedda berättade hemlisar för varandra, och hade sådär skojigt som man bara kan ha med en som är bääZt! Tyvärr hade även flygresan ett slut, och jag tog en taxi till Lainate. Det sög ju.


MÄKTIGASTE TJEJEN JAG VET!!!


Nu känner jag ingen här. Det finns ingen annan aupair här längre och min andra kompis är i Japan. Sitter alltså bara vid datorn, varje ledig timme. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hedd

Det var en flygresa värd att minnas. Du är en bäztis, och håll ut.

<3

2011-01-12 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback