mackan av mackan jacobsson

HEJ!
Idag fick det vara nog så jag gick på Pinacoteca di Brera. Såg gammal jävla konst som Rembrandt, men även lite skojig Picasso, Braque och Modigliani. Jag köpte även en bok om sistnämnde. Kulturell jag är va!?

Tack vare detta besök hittade jag de mysigaste gatorna (tycker annars att Milano är rätt fult) och även Marc by Marc Jacobs <333333333 Skulle ju inte shoppa mer, men var tvungen att inkassera en tisha och ett halsband. Varför kan tjejer inte köpa tishor här dock? Först kom en random gribb fram och sa: "Den där är för killar!?" Ja ba; "Eeeeh oou men jag gillar den!?". Därefter frågade han i kassan om det var en present, när jag sa nej såg han förvånad ut och sa: "Är den till dig?" VAFAN JA VILL HA EN TISHA oKeJ!?!?


För er som inte kan se spegelvänt så står det MARC på en hand och sen så är det som ett anarkist-a istället för ett vanligt. TÖÖÖNGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback